2011. március 25., péntek

PHUKET 45.-46. nap

Sajnos tegnap ejjel potolhatatlan veszteseg ert!!!!!! : (((((  Elveszett vagy elloptak a fenykepezomet, ( es a telefonom ) benne 1200 fantasztikus fotoval es tobb mint fel ora videoval !!!!!!!!!!!!!
Persze nem a  fenykepezo a draga , hanem a felejthetetlen felvetelek!!! ( meg szerencse, h csak a Thailand-i telit--- az europait mindig otthon hagyom )
Arra meg emlekszem, h a Rawai Beachen egy barban tancoltam a barpulton a poharak kozott--es ott meg fenykepeztek a csajok--, de utana meg 3-4 barban is megalltam hazaig, ugyhogy nem sok eselyem van, h kideritsem hol loptak el.
Delutan jozanul visszamentem a barokba es mindenhol felkinaltam 100 dollart a " becsuletes " megtalalonak, de eddig meg nem jelentkeztek es sajnos nem sok eselyt latok !!!!!! Mindenhol ismerem a tulajt, de azt mondjak vmi idegen picsakkal tancoltam egesz este......
Csak az az erdekes, h 2800 bath es a bankkartya a zsebemben maradt!!! Miert nem loptak ki azt is ?????? erdekes.......
A magyar maffiat azert elinditom .................hatha meg lesz......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése