2011. március 16., szerda

Phuket, Chalong Bay 31.-37. nap

Ennyi ido alatt mar sikerult tajekozodnom a sziget erdekessegei, latvanyossagai, nepei felol. Rengeteg a latnivalo ugyhogy mar erzem,h soka maradok. Bar nem is tudnek elmenni, mert 10.-en ejjel sikerult eltorni
a labam, de szerencsere csak a labfejem. Igy most meg gyogyulgatok. Pedig mar,h orultem, h begyogyultak
a Chiang Maiban szerzett seruleseim!!! :))))
Az a bosszanto, h most teljesen artatlan voltam az esetnel!!!! Ejjel motoroztam haza Chalong Bayre es egy kanyarban siman szembe jott velem az en savomban egy motor. Az utolso pillanatban mindketten elkaptuk a kormanyt,de megdobott az utpadka es az esest mar nem tudtam elkerulni!!!
Tudni kell az itteni kozlekedesrol - ami egyebkent egesz Azsiara jellemzo - h barmikor johetnek veled szembe !!!... es ezen senki sem lepodik meg. Egy iranyu utca az nem jelenti azt, h a masik iranyba nem kell nezned, mert barmikor felbukkanhat vki!!! Bevallom tavaly meg veletlenul 1-2 szer en is belefutottam es senki sem anyazott,integetett csak egyszeruen kikerultek!!
Akkor meg nem fajt annyira, de masnapra bedagadt mint egy cipo es szep kek-zold szinekben jatszott!!! :)
3 napig ra se birtam lepni! Linda ( csak en hivom igy, mert nem birom kimondani a thai nevet :) de hallgat ra )persze hivott egy dokit aki irt fel egy marek gyogyszert meg vmi csoda kenocsot es azt mondta fekudjek.
Gondolom laz-, fajdalom es gyulladas csokkentok lehetnek. A negyedik napon mar azert lesantikaltam a motorhoz es rajottem hamar, h motorozni tudok csak menni nem!!! :))))))))) Szerencsere automata a kis draga. :) Igy nagyon normalis tempoban
egesz nagy teruleteket sikerult bejarnom, megismernem kozlekedesileg, csak epp megallni nem tudtam sehol.....:)))) De nem baj, mert mire felepulok legalabb mar ismerem a szigetet mint a tenyeremet.
Azt hiszem holnap, legkesobb holnaputan mar - megha santikalva is - de megindulok vmerre......... csak szegeny csaj miatt van lelkiismeret furdalasom, h olyan husegesen apolgatott en meg itt hagyom...........
Haaaaaaaaat c' est la vie ........ mondana a francia.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése