2011. március 10., csütörtök

PHUKET 29.- 30. nap

Szinte hihetetlen!!!!! Ha nem lennek ilyen szereny. akkor azt irnam lehetetlen!!!!! :)))))) Ez a faszi mitndent megcsinal !!!! :)
Szoval eloszor is kezdem Bangkokbol. Tobb mint 3 orat vart a repulom es persze termeszetesen nem birtam megulni a seggemen! :)
Bementem a citybe. De hiaba voltam eddig 9 - szer bangkokban, addig ez volt a legjobb!!!!

Egy olyan szegeny negyedbe ertem . ahol meg a kiflit is magaztak! Ettem egy sea food tom yam levest  amiert 20 bathot kertek. Mivel csak ezresem volt, nem tudtak visszaadni.. Nem azt mondtak, h fizessek, hanem h majd ha akarok holnap visszajovok .................es mindenki nevetet, mosolygott!!!!!!!! Europaban ez nem igy mukodik!!!  persze fel ora mulva visszamentem es adtam nekik egy- egy szazast. En is mosolyogtam ok meg ki voltak akadva, h visszajott a feher ember!!!!

A phuketi repterrol kisetalva, -- ahogy elhagytam a repteri hienakat--, rogton betertem egy kellemes barba. Egy helyi kislany mosolyogva informalt, hol tudok motort berelni! 300 bhat helyett persze azonnal 200-ra alkudtam,de igazan az lepett meg. h se papir se jogsi, se passport nem kellett!!!!!!!!!!!!!!!!!! csak szepen vigyorogtam es persze mar tul voltam a 6.soromon!!! Hihetetlen!!! Nalunk ilyen reszegen probalj meg motort berelni!!!
Phuket csak 30 kilometert, de kozbe elkezdett omleni az eso.................es itt nem ugy esik mint nalunk, hanem egyszeruen omlik!!!  Omlik a szemedbe, a hajadra, a bugyidba., a seggedbe es csorog be a puncikadba..........................:)))))))))))))) Szoval jol eltevedtem!! :)) Mire felemeltem a fejem egy  tiszta muszlim area-ban voltam!!.........de mindenki nagyon baratsagos es kedves volt!!! :) Le a kalappal elottuk!! Nagyon joizut vacsoraztam, de egy a nagy bajuk itt, h NINCS ALKOHOL!!!!!!!!!!!!! Ezek egyszeruen hulyek!!!!!
Visszaulve a motoromra lementem a sziget legdelibb pontjara ( kb 40-45 km ). Ez mar nagyon tetszet.Sok sor. rengeteg szep no!!De , h mekkora baromsagot csinaltam!!!   Lesetaltam vagy 300 metert a sziklak ala a tengerpertra.
Usztam egy nagyot es utana siman elaludtam a homokban!!!!!!! Es nem mint egy normalis ember 8- kor ebredtem, hanem delben!!!!!! Szinte hihetetlen!!!!!! Felrohantam a sziklakon es mit latok?????  A motoromon teljesen erintetlenul ott fekszik a hatizsakom!!!!!! Benne a fenykepezom, telefonom, bankkartyam, stb................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     Szinta hihetetlen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Itt senki nem lop!!! CSak az ANTI!!! :)))))))))))))))

Masnap begurultam Phuket citybe.............de nekem annyira nem tetszet. Nekem tul sok a tourist!!! :)
felugrottam a motoromra es megindultam  a sziget nyugati oldala fele.......
Huuuuuuuuuuuuuu most jon a story.........:))))
Estere sikerult kellemesen leinnom magam ( az eso is el allt ) es atmotoroztam West- Phuketre. Azt sem tudtam merre jarok csak megalltam enni egyet. A vegen egy hatalmas enekles es tanc lett belole es ott aludtam egy hazban. Reggel egy fantasztikus gyonyoru kislany mellett ebredtem, de szegeny alig beszelt angolul.. Mikor kimentem toaletre az akkora volt mint az eddigi hoteljeim! :) Kerdeztem tole mennyit fizettemm tegnap a hotelert, mert en too much drink!!! :) Erre say me, no no no you dont pay .......most mi itt vagyunk a batyamnal!!!!!!   OKE
Kimentem a nappaliba, erre ott ult vagy 6 ficko burnuszban, feher ejjeli sapkaban :):) ( !! ) es reggelivel kinaltak!! Naaaaaaaaaaaaa Csabikam most mit csinalsz???? A lany kb 18 eves volt!!!! Azt hittem eloszor , h elakarjak vetetni velem felesegull!....de mar rogton kesz voltam a valasszal,h sory de nekem otthon mar van 4 es tiltja a vallasom az otodiket!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))


Kis térkép, hogy merre is járok:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése